Week 10/11 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Wieger - WaarBenJij.nu Week 10/11 - Reisverslag uit Bamako, Mali van Wieger - WaarBenJij.nu

Week 10/11

Door: Wieger

Blijf op de hoogte en volg Wieger

30 November 2014 | Mali, Bamako

Week 10 en 11

Het heeft even mogen duren maar dan toch even een bijwerking van mijn blog vanuit Bamako.

Deze week hebben we weer wat meegemaakt naast de normale werkzaamheden.
In ieder geval ligt het onderzoek bij de eindverantwoordelijke en heb ik er geen omkijken meer na.
Maar het volgend geval staat alweer voor de deur en daarvoor ga ik binnenkort 3 dagen naar Gao. Dus het blog erna heb ik weer wat extra stof en vooral foto’s uit een andere omgeving.

Afgelopen zondag 22 december is Whiskey onze waakhond bevallen van 5 puppy’s, het waren er in eerste instantie eerst 3 maar het werden er later toch stiekem 5.
Dus nu hebben we er 5 waakhonden bij en zijn we natuurlijk extra veilig.

Maar moederhond en haar puppy’s maken het goed.
Aangezien we toch niet alle honden willen gaan houden zijn we druk op zoek naar afnemers en het schijnt gelukkig toch nog redelijk makkelijk te gaan. De mensen hier willen toch wel graag een hond hebben en dan in dienst als waakhond.
Alleen de eerste weken zitten wij er toch wel mee want ze kunnen toch niet zo snel bij bij hun moeder weg.
Gelukkig liggen ze nu nog in onze eigen gefabriceerde werpkist maar met een paar weken zullen ze daar niet meer zo makkelijk in blijven en gaan ze de hele tuin door.

Afgelopen week ook maar eens een dagje en vooral een nachtje flink ziek geweest van een maaltijd die kennelijk niet helemaal goed gevallen is maar na een dag en een nacht was dat gelukkig weer over.

Op het moment van plaatsen van deze aflevering is het nog maar minder dan 3 weken.
Ik kan langzaam zeggen dat ik er wel even klaar mee ben en uitkijk naar mijn verlof.
Maar zoals gezegd nog even iets minder dan 3 weken wachten.
De tijd beloofd wel snel te gaan want van die 3 weken zit ik ook nog 3 dagen in Gao en ben daarna weer redelijk druk met het bij elkaar zoeken van de stukken.

Dat was het weer voor deze keer, de volgende keer zal ik geen week overslaan en netjes mijn blog plaatsen op de volgende zondag.

De groeten uit Bamako.........